diumenge, 9 de desembre del 2012

Treball al centre

      • Presentació d'una de les situacions plantejades en aquest seminari al professorat del vostre centre i elaboració d'unes breus conclusions.
      • Recull de com està organitzada la comunicació al vostre centre, tenint en compte alguns d'aquests aspectes:
        • Com s'adrecen les informacions a: claustre, cicles o departaments, famílies, alumnes.
        • Hi ha una imatge identificativa del centre (logotip) que s'incorpora a tots els documents tant en format paper com en format digital?
        • Si el professorat utilitza blocs, pàgines web, wikis, etc. per a les seves classes, qui disposa de les claus per entrar i modificar contingut?
        • Es fan servir espais de documents compartits, com Drive, Dropbox o altres? Qui els gestiona i qui hi té accés?
        • La comunicació amb les famílies es fa a través de blocs, missatges de correu, etc.?
        • Com es resolen situacions com les que s'han comentat?
        • Com es contempla la participació de l'alumnat en els espais de comunicació (blocs, revistes, ràdio, vídeo...)?
        • Propostes de millora.
      • Publiqueu aquí sota, en forma de comentari, les conclusions i el resum.       

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada